Social Items

Rumah Fasha Sandha Di Perlis

Ditanya mengenai desas-desus kononnya Fasha bakal bernikah di Kuala Lumpur dan memilih pulau peranginan popular Bali sebagai lokasi majlis resepsi Fasha memberitahu Memang benar saya akan bernikah di Kuala Lumpur. Advertisement Lagi 14 keping gambar sekitar majlis resepsi Fasha Sandha dan Jejai di Perlis dengan.


Jejai Larang Fasha Sandha Berlakon Hiburan Mstar

Majlis persandingan di sebelah keluarga pengantin perempuan dilangsungkan pada hari yang sama manakala acara bertandang pula diadakan di Rembau Negeri Sembilan.

Rumah fasha sandha di perlis. Fasha dilahirkan pada 28 Mac 1984 di Johor Bahru Johor kepada pasangan Hassan Moideen dan Hatijah Teh Man beliau dibesarkan di utara Semenanjung Malaysia iaitu tempat asal keluarga beliau sewaktu keluarganya berpindah semula ke Pulau Pinang dan kemudian ke Perlis. Majlis resepsi malam ini sekali lagi menjadi perhatian netizen. Beliau merupakan anak kedua daripada empat beradik dalam keluarganya.

Majlis pernikahan yang diadakan di Perlis itu dihadiri oleh ahli keluarga dan kenalan rapat kedua mempelai. Majlis nikah dan bersanding akan diadakan di Perlis sementara majlis sebelah lelaki pula akan berlangsung di Rembau Negeri Sembilan. Tahniah Fasha Sandha kerana bakal melangsungkan pernikahan dengan tunangnya yang juga pelakon Aidil Aziz pada penghujung Mac ini.

Gambar Majlis Persandingan Fasha Sandha Dan Jejai di Tasoh Lake Resort Perlis Dengan berlatar belakangkan Tasik Timah Tasoh yang luas dengan persekitaran keliling banjaran bukit yang begitu indah Fasha dan suaminya Rizal sekali lagi diraikan dalam majlis resepsi untuk sebelah keluarga perempuan dengan meriah. Itu yang terpacul daripada mulut Abang Nara melihat pasangan pengantin baru Jejai dan Fasha Sandha yang telah selamat bersanding di Perlis semalam. Pasangan Fasha Sandha dan Aidil Aziz selamat diijabkabulkan pada Sabtu lalu.

Mereka turut memilih 30 Mac sebagai hari bahagia mereka. Elisya Sandha Uzair Haqimy bersanding di Perlis December 19 2021 December 24 2021 Hampir empat bulan bergelar isteri kepada anak sulung pelakon dan penerbit Sheila Rusly iaitu Uzair Haqimy pelakon Elisya Sandha akhirnya dapat menyempurnakan majlis persandingan mereka di kampung halaman Elisya di Perlis hari ini. Akhirnya Fasha Sandha Aidil Aziz Sah Diijabkabulkan pada 30 Mac 2019 Tahniah buat Fasha Sandha dan Aidil Aziz di atas ikatan pernikahan yang kini sah menjadi suami isteri.

Semalam telah berlangsung resepsi perkahwinan Fasha Sandha dan Rizal Ashram Jejai di kampung halaman pengantin perempuan di Kangar Perlis. Fasha dan Aidil mendirikan rumah tangga pada 30 Mac lalu selepas beberapa bulan berkenalan. Hasil perkahwinan itu Fasha dikurniakan dua cahaya mata iaitu Putra Rayfal 6 tahun dan Putri Raysha Jemyma 5 tahun.

Pasangan ini mengabadikan Tasoh Lake Resort Retreat sebagai meraikan hari bahagia mereka. Untuk majlis di sebelah lelaki pula perancangannya pada April. Fasha sebelum ini pernah mendirikan rumah tangga bersama Rizal Ashram Ramli pada 27 April 2012 sebelum bercerai pada 20 Januari 2016.

Fasha pernah mendirikan rumah tangga dengan ahli perniagaan Rizal Ashram Ramli pada 27 April 2012 namun berpisah pada 20 Januari 2016. Syah August 22 2021 SELAIN Remy Ishak menamatkan zaman bujang pada Sabtu rupa-rupanya pelakon Elisya Sandha turut memilih hari yang sama untuk disatukan dengan tunangnya Uzair Haqimy pada Sabtu. Advertisement Pada hari yang sama juga pasangan ini diraikan dalam sebuah majlis persandingan yang meriah.

Pernikahan mereka dihadiri beberapa keluarga dan kenalan terdekat. Selepas setahun menyulam cinta akhirnya pasangan Fasha Sandha dan Aidil Aziz selamat diijabkabulkan. Bercakap mengenai rumah terbuka kata Fasha Sandha rumah keluarganya di Perlis sentiasa terbuka untuk semua orang pada hari raya pertama dan sekembalinya ke Kuala Lumpur dia merancang untuk mengadakan rumah terbuka di salon miliknya Chinta Hair Salon.

Gambar Majlis Resepsi Fasha Sanda Dan Jejai Di Perlis. Itu antara ciri yang saya lihat menjadi jaminan dia boleh menjaga saya dengan baik. Oleh KHADIJAH IBRAHIM SELALUNYA selepas bertunang setiap pasangan sibuk membuat persiapan untuk melangkah ke alam rumah tangga.

Fasha yang sudah tiga tahun bergelar ibu tunggal itu berkata selain di Perlis majlis perkahwinannya juga akan diadakan di Kuala Lumpur dan Rembau Negeri Sembilan di sebelah pihak Aidil April depan. Hari ini pasangan Fasha Sandha dan Aidil Aziz selamat mendirikan rumah tangga selepas beberapa bulan berhubungan. Fasha kelihatan anggun dalam busana rekaan eksklusif pereka fesyen terkenal Rizman Ruzaini.

Pada hari yang sama juga pasangan ini diraikan dalam sebuah majlis persandingan yang ringkas tapi cukup meriah bertempat di Dewan Wawasan Kangar Perlis. Akhirnya teka teki tarikh sebenar pasangan ini disatukan telah pun terjawab. Mana taknya Fasha Sandha yang mengenakan busana dari Rizman Ruzaini kelihatan anggun bak puteri.

Fasha kelihatan begitu cantik dan. Pasangan itu mengikat tali pertunangan dalam satu acara tertutup di kediaman Fasha di Ampang pada 18 November tahun lalu. Berdasarkan rancangan awal Fasha 35 dan Aidil 32 akan dinikahkan di masjid sebelum sambutan resepsi pernikahan meraka diadakan di kampung halaman masing-masing di Perlis dan Negeri Sembilan.

Kedua-dua mempelai nampak sama cantik sama padan dengan persalinan serba keemasan. Adik Fasha Sandha Terima Hantaran RM2222222 Sepatutnya nikah Februari depan cepatkan sebab hanya kerana hal ini Posted By. Pada 30 Mac yang lalu Fasha Sandha selamat bergelar isteri kepada Aidil Aziz dengan sekali lafaz dalam majlis yang berlangsung di kampung halamannya di Perlis.

PASANGAN pelakon terkenal Fasha Sandha dan tunangnya Aidil Aziz bakal disatukan sebagai suami isteri pada penghujung bulan Mac ini. Fasha Sandha kiri dan Elisya. Aidil dan Fasha mendirikan rumah tangga pada 30 Mac lalu di Kangar Perlis.

Fasha Sandha. Fasha sebelum ini pernah berkahwin dengan Rizal Ashram Ramli pada 2012 namun bercerai pada 2016 hasil perkahwinan mereka mempunyai dua anak Putra Rayfal Ramli 5 dan Putri Raysha Jemyma 4. Paling utama yang membuatkan saya tertarik kepada Uzair adalah sikapnya menjaga dan menyayangi keluarganya.

Ditanya mengenai suaminya Elisya menyifatkan Uzair sangat bertanggungjawab. Kami akan bernikah di rumah baru saya di Ampang dan rumah tersebut merupakan pemberian Jejai untuk saya.


Gambar Majlis Resepsi Perkahwinan Fasha Sanda Dan Jejai Di Perlis


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar