Social Items

Harga Tiket Feri Dari Kuala Perlis Ke Langkawi

Kuala Perlis to Langkawi Ferry Price Harga tiket feri Kuala Perlis ke Langkawi This is the place to go for the shortest ferry trip over to Kuah Jetty on Langkawi Island from the Malaysian mainland with the duration of the journey just one hour and 15 minutes. Jadual Perjalanan dan Kadar Tambang Feri ke Langkawi dari Kuala Kedah.


Harga Tiket Feri Ke Langkawi 2022 Blog Pakej My

Dewasa RM 23.

Harga tiket feri dari kuala perlis ke langkawi. Kuala Perlis to Langkawi Ferry Ticket Prices Harga Tiket feri dari Kuala Perlis ke Langkawi As already mentioned this is the cheapest place to travel to from Langkawi by boat. Harga tiket Feri Langkawi. Dewasa RM 4600 Kanak-kanak RM 3400.

Harga tiket feri ke Pulau Langkawi. Please visit the offcial site. 04-9669881 Langkawi Laman web.

Anda boleh memilih untuk menaiki feri bersama kenderaan jika anda mahu. Tiket anda akan dibatalkan jika tidak mematuhi syarat ini. Kanak-kanak RM 13.

Tambang feri dari Kuala Perlis ke Langkawi pada tahun 2013 masih kekal sama iaitu RM18 seorang bagi perjalanan sehala. Harga tiket feri Langkawi 2019 dari Kuala Perlis. Tickets are normally sold as one-way tickets only and there is no discount for return fares.

We are the largest passenger ferry service in Langkawi daily at least 40 trips. Tambang Harga Tiket Feri Kuala Kedah ke Langkawi One way tickets on these ferries coat 23 MYR for Adults and 17 MYR for Children aged between 3 and 12 years old. Dewasa RM 2300 Kanak-kanak RM 1700 Pergi balik.

Dewasa 12 tahun ke atas RM36. 1 jam 15 minit. Dari Arau ke Langkawi adalah lebih mudah berbanding dari Alor Setar.

Cerita membina bangunan parking bertingkat di kedua-dua jeti Kuala Perlis Langkawi sudah lama dirancang dan dibincang dari 2004. The one-way Ferry Ticket fare tambang costs. K12 syarikat Langkawi Ferry Line Ventures Sdn Bhd di Jeti Kuala Perlis.

Berikut ialah harga tiket feri Langkawi untuk penumpang bagi tahun 2020. Online ferry ticket to Langkawi island. Kuala Kedah or Kuala Perlis Ticket.

K3 dan kaunter no. Oleh kerana Terminal Feri Kuala Perlis lebih dekat dengan Langkawi harga tiket feri adalah lebih murah dan tempoh perjalanan menjadi lebih singkat. One way ferry fares from Kuala Perlis to Langkawi cost.

13 MYR for Children aged 3 to 12 years old. Harga tiket feri ke Langkawi ialah RM 18 sehala kanak-kanak RM 13. Kuala Perlis ke Pualau Langkawi.

Kerana dari Arau ke Langkawi adalah lebih mudah kerana kami akan menaiki Feri di Terminal Feri Kuala Perlis. Harga bagi kedua-dua buah syarikat lebih kurang sama sahaja tetapi bezanya pada jadual feri tersebut. Harga atau kadar tambang feri ke Langkawi masih lagi kekal pada harga lama dan ianya masih dikira berpatutan.

Dalam pada itu saya senaraikan juga harga tiket feri ke Langkawi yang tidak membawa kereta. CARA MEMBELI TIKET AIRASIA SECARA ONLINE. Bas akan mengambil masa selama lebih 10 jam untuk sampai.

Tiket feri dari Kuala Kedah ke Langkawi RM 23 kanak-kanak RM 17. RM 18 for adults. Dewasa Adult RM1700.

Reprint of E-Ticket may incur additional charges at RM100 per ticket. Adult RM18-RM23 child RM13-RM17. Kecuali untuk rombongan.

Okay bagi mereka yang sedang. Harga tiket Feri di Terminal Kuala Perlis juga lebih murah dan jarak perjalan juga lebih singkat. Kanak-Kanak Children RM1300.

Tapi ini bukan masalah baru. Apa yang jadi selepas itu kami tak tahu. RM 13 for children.

Kanak-kanak 3 11 tahun RM26. 2 Jam 45 Minit. Tambang atau harga tiket feri dari Kuala Perlis ke Langkawi dan sebaliknya adalah seperti di bawah.

Dewasa RM 18. Tiket feri ke Langkawi tidak boleh ditempah booking kena beratur dikaunter. Untuk ke Langkawi anda boleh menaiki feri sama ada dari Kuala Perlis atau Kuala Kedah.

Kuala Perlis - Langkawi Sehala. Untuk menggunakan perkhidmatan LangkawiRoro ini. Lihat harga-harga tiket feri ke Pulau Langkawi yang terkini termasuk dengan harga tambang bawa kereta sendiri.

1 Jam 45 Minit. There is no discount for return fares. Tetapi tiket feri dari Langkawi untuk kembali ke Kuala Perlis atau Kuala Kedah boleh dibooking apabila sampai di Langkawi.

Dari Ke Jangka Masa Perjalanan. Otherwise you need to proceed to ticket counter office to reprint. Ticket Prices for the Ferry Langkawi Kuala Perlis Harga Tiket Feri dari Langkawi ke Kuala Perlis One Way Fares tambang are.

Kuala Kedah ke Pulau Langkawi. Harga tiket ferry kuala perlis ke langkawi 2021. Senarai harga tiket feri ke Langkawi TERKINI dari Kuala Kedah Kuala Perlis termasuk harga membawa kereta sendiri menaiki feri ke Pulau Langkawi.

1 Jam 15 Minit. Dewasa RM 1800 Kanak-kanak RM 1300 Pergi balik. Kanak-kanak RM 17.

04-9854881 Kuala Perlis Nombor telefon. Kuala Kedah - Langkawi Sehala. Meninggalkan kereta selama 34 hari di kawasan rumah orang padang memang buat anda gundah gulana.

Adult RM 18 Child RM 13. To see all the different ferry prices to other ports from Langkawi click here Buying Tickets for the Langkawi to Kuala Perlis Ferry Beli tiket feri Langkawi ke Kuala Perlis. Pergi balik dua hala.

Penang Melalui Pulau Payar Langkawi. Jika anda ingin mengambil pakej lawatan ke langkawi dengan kami kami boleh masukan sekali dengan tiket feri pergi balik. Info jadual dan harga tiket adalah seperti di dalam jadual di bawah.

Harga tiket feri Kuala Perlis ke Langkawi This is the place to go for the shortest ferry trip over to Kuah Jetty on Langkawi Island from the Malaysian mainland with the duration of the journey just one hour and 15 minutes. Tiket bas ekspres dari Terminal Bas Kuala Terengganu ke Terminal Bas Kuala Perlis adalah dalam RM60 ke RM70. Bagi mereka yang berhasrat menggunakan perkhidmatan ini anda boleh menghubungi nombor telefon di bawah untuk maklumat lanjut.

Jika keretapi anda berhenti di Arau anda perlu ke Terminal Feri Kuala Perlis untuk menaiki feri ke Langkawi. Dewasa RM 3600 Kanak-kanak RM 2600. 18 MYR for Adults.

Bagi memudahakan anda kami hanya menyediakan informasi dari LangkawiRoro shj. Kanak-kanak 3 tahun ke bawah Percuma tiada tempat duduk Tempoh perjalanan. Oleh itu anda disarankan mengambil bas malam agar dapat sampai pagi ke tengah hari.

Harga tiket feri ke Langkawi dari Jeti KUALA PERLIS 3. You are require to print the E-Ticket for boarding. Manakala bagi penumpang kanak- kanak harga tiket ditawarkan ialah sebanyak.

Harga tiket Dari Sg Buloh ke Arau ialah RM71 untuk dewasa dan RM40 untuk kanak-kanak untuk sehala. Jika anda hanya mahukan tiket sahaja pun kami boleh tempah untuk anda. Manakala feri yang bertolak dari Langkawi ke Kuala Perlis bertolak seawal jam 730 pagi dan yang terakhir pada pukul 700 petang.

Kuala Perlis New Counter Penumpang yang dihormati untuk pembelian tiket feri ke Langkawisila berurusan di kaunter tiket no.


Ferry Langkawi Kuala Perlis Timetable Jadual 2021 Ticket Price


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar