Social Items

Tambang Feri Dari Kuala Perlis Ke Langkawi

013 - 721 3881. Tambang Harga Tiket Feri Kuala Kedah ke Langkawi One way tickets on these ferries coat 23 MYR for Adults and 17 MYR for Children aged between 3 and 12 years old.


Langkawi Ferry Price 2021 Harga Tiket Feri Ke Langkawi

Adult RM 60 one way RM 120 return Child 3 -11 RM 45 one way RM 90 return Child under 2 RM 25 one way RM 50 return.

Tambang feri dari kuala perlis ke langkawi. Kuala Kedah to Langkawi Ferry Ticket Prices Fares. Adult RM18-RM23 child RM13-RM17. Anda boleh memilih untuk menaiki feri bersama kenderaan jika anda mahu.

Untuk ke Langkawi anda boleh menaiki feri sama ada dari Kuala Perlis atau Kuala Kedah. Jadual feri Kuala Perlis ke Langkawi 2019. We have high speeds luxury ferries under ourfleet and operation ferry services between Langkawi to Kuala Kedah and Kuala Perlis and vice versa.

Book Your Stay Now with Airbnb and Save. Tetapi masa perjalanan feri lebih lama. To see all the different ferry prices to other ports from Langkawi click here.

Harga tiket feri Kuala Perlis ke Langkawi This is the place to go for the shortest ferry trip over to Kuah Jetty on Langkawi Island from the Malaysian mainland with the duration of the journey just one hour and 15 minutes. For detail schedule please contact. Harian bermula pada 7 pagi hingga 7 malam.

Langkawi Roro Ferry Services. Harga Tiket Feri dari Langkawi ke Kuala Perlis One Way Fares tambang are. Bila sampai di jeti tersebut terus ke pejabat syarikat yang anda pilih untuk tindakan yang selanjutnya.

Pastikan anda tiba di Jeti Kuala Perlis 1-2 jam lebih awal sebelum waktu berlepas. Harian 0815 melalui Puala Payar dan 830. Harga tiket feri dikenakan bagi penumpang dewasa ialah sebanyak RM 1800 sehala.

Dewasa 12 tahun ke atas RM36. Manakala feri yang bertolak dari Langkawi ke Kuala Perlis bertolak seawal jam 730 pagi dan yang terakhir pada pukul 700 petang. Ferry from Kuala Perlis to Kuah Langkawi Feri dari Kuala Perlis ke Kuah Langkawi Kuala Perlis Jetty has the most regular services to and from Kuah the main ferry terminal on Langkawi and is the.

Dewasa 12 tahun ke atas RM36. 013 - 749 5881. Ticket Prices for the Ferry Langkawi Kuala Perlis.

Kalau dari Arau keretapi bertolak pada jam 7 malam dan tiba di KL Sentral jam 530 pagi. Dewasa Adult RM1700. Jika sewa kereta Myvi di Langkawi pada BUKAN musim puncak peak season.

Kanak-kanak 3 tahun ke bawah Percuma tiada tempat duduk Tempoh perjalanan. Melawat Langkawi dengan menaiki kenderaan sendiri seperti kereta bukan sahaja menjimatkan wang malah turut memudahkan pelancong untuk membawa barangan banyak yang dibeli sewaktu shopping di Langkawi. 013 - 749 5881 013 - 721 3881 WhatsApp.

04 - 966 9881 Office Hours 830am - 500pm Contact Us. 1 jam 15 minit. Yang mabuk laut tu sila naik di jeti ni ye.

LANGKAWI - KUALA PERLIS. Dewasa tambang RM23 sehala. Ini adalah kali pertama pergi ke Langkawi bawa kereta sendiri naik feri ke sana naik.

Masa cuti baru-baru ini pada tarikh 8 10 September 2018. Cubalah menggunakan perkhidmatan feri Ro-ro yang boleh diambil dari Kuala Perlis. Langkawi Ferry Line Ventures Sdn Bhd LFLV 953522-T was established since 2005 by merging seven companies and one of the largest passengers ferry operators in Langkawi and Malaysia.

Tak jauh lebih kurang 15- 20 minit perjalanan 17 kilometer. 1 jam 15 minit. Kami pergi ke Langkawi dengan pakej 3 Hari 2 Malam.

Anda perlu menginap di Langkawi sekurang-kurangnya 48 jam atau lebih bagi mengelakkan barangan yang di bawa keluar dari Pulau Langkawi tidak dikenakan cukai oleh. Jeti Mana Menjadi Pilihan. Tambang Feri untuk kereta bawah 1500 cc RM 312 pergi balik jika bawa kereta sendiri ke Langkawi tidak perlu fikirkan kos parkir kereta di kawasan Jeti Kuala Kedah atau Jeti Kuala Perlis.

Harga tiket ini mungkin akan berubah dari masa. Adult RM 18. To all Langkawi Auto Express customer Friendly reminder Start from 19072016 all booking.

Jadual tambang feri. For more information departure times jadual and ticket prices fares for the ferry to Langkawi tambang harga tiket feri Langkawi from each port please see the following. Jika anda ingin mengambil pakej lawatan ke langkawi dengan kami kami boleh masukan sekali dengan tiket feri pergi balik.

Antara Kuala Perlis dan Langkawi. Harga tiket feri Langkawi 2019 dari Kuala Perlis. Tambang atau harga tiket feri dari Kuala Perlis ke Langkawi dan sebaliknya adalah seperti di bawah.

Jadual feri ke Langkawi dari Kuala Perlis. Online ferry ticket to Langkawi island. Harga tiket feri Langkawi 2019 dari Kuala Perlis.

Harga tiket feri ke Langkawi dari Jeti KUALA KEDAH 2. Harian bermula pada 7 pagi hingga 7 malam. Tickets are normally sold as one-way tickets only and there is no discount for return fares.

Kanak-kanak 3 tahun ke bawah Percuma tiada tempat duduk Tempoh perjalanan. We are the largest passenger ferry service in Langkawi daily at least 40 trips. Ini adalah info Ferry ke Langkawi.

Online booking is available now. Child RM 13. CHILD ECONOMY 3-11yrs ONE WAY.

Jeti Kuala Perlis Masa perjalanan lebih pendek dan sesuai untuk sesiapa yang tidak suka duduk lama-lama di dalam feri. Masa perjalanan feri langkawi bermula pada pukul 7 pagi hingga 7 malam. The above rate time schedule will be subjected to.

Menariknya jadual feri untuk ke Langkawi ini beroperasi dari jam 730 am 7 pm. Kanak-kanak 3 11 tahun RM26. KUALA PERLIS - LANGKAWI.

Syarikat Langkawi Roro Ferry Services Sdn. Kanak-kanak 3 11 tahun RM26. Sampai di Kuala Perlis beratur beli tiket feri.

Kanak-Kanak Children RM1300. A complete guide step by step to lead you on how to purchase ticket and send in your vehicle. Dewasa rm 18 00 kanak kanak rm.

Harga adalah seperti berikut. 013 - 749 5881 013 - 721 3881 Tel. Jeti Kuala Kedah Jeti ni terletak lebih dekat jika anda dari Kuala Lumpur.

Langkawi Roro Ferry Services Sdn Bhd. Travel either from Langkawi or Kuala Perlis we are always there to serve you better. Dari Arau ambil teksi untuk ke Kuala Perlis.

RM 18 for adults. Katakan harga sewa Myvi musim ini RM 70 sehari. Langkawi Auto Express a Convenience and Comfortable RORO RO-PAX ferry to travel with every day.

Percutian Bajet Ke Langkawi Naik Kereta Dari Jeti Kuala Perlis Kadar tambang dari Syarikat Roro Ferry Langkawi Services dari jeti Kuala Perlis. Antara Kuala Kedah dan Langkawi. Info jadual dan harga tiket adalah seperti di dalam jadual di bawah.

Pergi balik dua hala. Dalam pada itu saya senaraikan juga harga tiket feri ke Langkawi yang tidak membawa kereta. Pulau Pinang ke Langkawi.

Dewasa tambang RM18 sehala. Ad Feel Right at Home when You Travel. The Operation hours of the ferry begin at 700am until 700pm.

Pergi balik dua hala. Tiket feri ke Langkawi tak perlu dibooking kecuali untuk rombongan.


Feri Ke Langkawi Ditambah Sabtu Ini


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar