Social Items

Muftu Perlis Pekak Kata Dr Mahathir

Malaysiakini -Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad menafikan dakwaan Mufti Perlis Dr Mohd Asri Zainal Abidin bahawa kedudukan Islam semakin tidak selamat di bawah kerajaan Pakatan Harapan PH. Ketua Pemuda PAS Pusat Ustaz Nasrudin Hassan Tantawi melahirkan rasa kesal dengan tindakan Jais kerana menggunakan kuasa.


Ancam Dipukul Mufti Perlis Lapor Polis

Mufti Perlis Dr Mohd Asri Zainul Abidin mempertahankan kenyataannya bahawa ramai orang kini beranggapan Islam berada dalam keadaan tidak selamat di bawah pentadbiran kerajaan PH.

Muftu perlis pekak kata dr mahathir. Again calling a spade a spade. Tun Dr Mahathir Mohamad menyindir Datuk Dr Mohd. Mufti Perlis Dr Mohd Asri Zainul Abidin mempertahankan kenyataannya bahawa ramai orang kini beranggapan Islam berada dalam keadaan tidak selamat di bawah pentadbiran kerajaan PH.

Asri Zainul Abidin hari ini MEMBALAS KENYATAAN PERDANA MENTERI TUN DR. Tun Dr Mahathir Mohamad menyifatkan Mufti Perlis Datuk Dr Mohd Asri Zainul Abidin sebagai pekak kerana mendakwa kerajaan Pakatan Harapan PH tidak mempertahankan Islam. Media gag on Bersatu AGM debates to promote free s.

KUALA LUMPUR 30 April - Mufti Perlis Datuk Dr. Dr M sahkan akan bertanding PRU14. Terbaru walaupun tidak menyebut dan hanya ditulis secara umum tetapi tidaklah sukar untuk memahami bahawa surat terbuka.

Tun Dr Mahathir Mohamad has described Perlis Mufti Datuk Dr Mohd Asri Zainul Abidin as deaf for alleging that he has not heard anyone from the Pakatan Harapan PH government defending Islam. Asri Zainul Abidin kurang jelas siapakah yang dimaksudkan oleh Tun Dr Mahathir Mohamad sebagai individu yang pekak. Mahathir launches bitter attack on Forest City pro.

Anwar berkata sikap Dr Mahathir adalah betul dan beliau telah menghantar mesej jelas bahawa Perlembagaan Persekutuan perlu dihormati. Tidak disyaratkan mesti satu nafas atau dua nafas atau berjabat tangan dalam akad nikah kata Mufti Perlis Datuk Dr Mohd Asri Zainul Abidin. Mahathir berkhidmat sebagai pegawai perubatan di Alor Setar Jitra Langkawi dan Perlis sehingga tahun 1957.

Banyak berita pagi ini. KUALA LUMPUR Perdana Menteri Dr. Beliau perdana menteri mewakili kerajaan dengan mandat baru kita perlu menghormati hal itu kata Anwar ketika ditemui di Bayan Baru Pulau Pinang hari ini.

Kisah mufti pekak pertama di alam Melayu Saya tidak malu muncul di pentas anjuran PAS Kedudukan Mokhzani dalam badan sukan permotoran bukan nepotisme kata Dr Mahathir. Tindakan Jabatan Agama Islam Selangor Jais menangkap Bekas Mufti Perlis Dr. Tambahnya beliau mewakili setiap lapisan masyarakat terutama orang Islam di negara ini yang merasakan semakin teracam dibawah pentadbiran dibawah Pakatan Harapan PH.

HELO MUFTI BOLEH TAK KAU SKANDAL ISA SAMAD UNTUK ALIH PERHATIAN DARIPADA MO. Beliau juga memulang paku buah keras terhadap kenyataan Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad malam tadi bahawa tidak pasti siapa yang pekak terhadap rungutan. MAHATHIR MOHAMAD yang MENUDUH BELIAU SEBAGAI PEKAK kerana mendakwa kerajaan Pakatan Harapan tidak.

Mohd Asri Zainal Abidin dianggap tidak profesional dan mengunakan kuasa dengan sewenang-wenangnya. Mufti Perlis pekak sindir Dr M MT Webmaster Apr 30 2019 Malaysiakini -Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad menafikan dakwaan Mufti Perlis Dr Mohd Asri Zainal Abidin bahawa kedudukan Islam semakin tidak selamat di bawah kerajaan Pakatan Harapan. Teguran Buat Mufti Perlis Kita Tidak Boleh Menzalimi Pas.

Mahathir berkata sekiranya Asri boleh mendengar sudah tentu dia tahu tentang pelbagai perkara yang dilakukan kerajaan. Saya akui saya lah manusia yang paling banyak mengkritik Dr Asri MAZA sebelum ini kemudian saya berhenti seketika. 1- Saya diberikan video rakaman kenyataan Dr Mohd Asri Bin Zainul Abidin dalam Astro Awani semalam berkaitan Parti Islam Semalaysia PAS.

Sapa tengah tunggu next one. Dari semasa ke semasa semakin dekat janji peralihan kuasa menemui titik kenyataan ternampak semakin ramai yang mahu Tun Mahathir Mohamad memungkiri janji penyerahan jawatan Perdana Menteri kepada Anwar Ibrahim. Asri Zainul Abidin hari ini MEMBALAS KENYATAAN PERDANA MENTERI TUN DR.

Pada tahun 1954 Dr. Siti Hasmah Mohamad Ali pada 5 Ogos 1956 dan dikurniakan empat orang cahaya mata iaitu tiga orang lelaki dan seorang perempuan manakala beliau mempunyai 3 orang. Hours after apology Dr M says its only customary ADIK AZMIN.

Sun Mar 31 2019. Mufti Perlis Datuk Dr Mohd Asri Zainul Abidin MAZA meminta Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad untuk membuat kaji selidik atau bancian untuk melihat sama-ada umat islam di negara ini sependapat dengannya ataupun tidak. Mufti Perlis pekak sindir Dr M.

Perdana Menteri berkata jika Mohd Asri boleh mendengar sudah tentu beliau tahu pelbagai usaha dilakukan kerajaan PH dalam menjaga Islam di negara ini. Dosa besar langgar arahan TEMCO kata Mufti Perlis Junior Editor. Mufti Perlis Datuk Dr Mohd.

Asri Zainul Abidin sebagai pekak selepas Mufti Perlis itu mendakwa kedudukan Islam kini berada dalam keadaan yang tidak begitu selamat di bawah pentadbiran Pakatan Harapan PH. KUALA LUMPUR 30 April - Mufti Perlis Datuk Dr. Catatan Dr Mahathir Mohamad yang dikongsikan mufti Perlis menerusi Facebooknya.

Kalau dia boleh dengar dia boleh dengar kita buat macam-macam untuk oran. MAHATHIR MOHAMAD yang MENUDUH BELIAU SEBAGAI PEKAK kerana mendakwa kerajaan Pakatan Harapan tidak. Dulu orang kata masa kes 1MDB meletop letopada para mufti yang rela pekak bisu dan butanah PEKAK dah diperkata oleh mahathir.

Beliau juga memulang paku buah keras terhadap kenyataan Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad malam tadi bahawa tidak pasti siapa yang pekak terhadap rungutan. Semalam Asri berkata pentadbiran PH mengamalkan pilih kasih berikutan penahanan Muhammad Zamri Vinoth Kalimuthu atas kenyataannya yang dikatakan menghina agama Hindu. Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad menafikan dakwaan Mufti Perlis Dr Mohd Asri Zainal Abidin bahawa kedudukan Islam semakin tidak selamat di bawah kerajaan.

Saya tidak pasti siapa yang pekak tulisnya di Facebook. KUALA LUMPUR Mufti Perlis Datuk Dr Mohd Asri Zainul Abidin hari ini menyifatkan beliau tidak pekak dan luahannya baru-baru ini adalah bersifat realiti. KUALA LUMPUR 2 Nov 2009.

Mahathir Mohamad membidas Mohd Asri Zainul Abidin sebagai pekak selepas mufti Perlis itu mendakwa suara mempertahankan Islam sukar kedengaran dalam kalangan pemimpin pentadbiran hari ini. Dr M chides muftis as kafirs for not joining PAS. Tun Dr Mahathir Mohamad menyifatkan Mufti Perlis Datuk Dr Mohd Asri Zainul Abidin sebagai pekak kerana mendakwa kerajaan Pakatan Harapan tidak mempertahanka.

Editor Mei 21 2018 Surat Pembaca. BISU atau BUTA One down two to go. Beliau kemudian melangsungkan perkahwinan dengan Dr.

Mahathir kata Mufti Asri pekak tak dengar perkara baik dibuat untuk islam.


Tidak Nampak Tekanan Terhadap Islam Di Bawah Ph Kata Mufti Perak Bebasnews


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar